Deelprogramma 4.1: Dienstverlening

Relevante ontwikkelingen

Relevante ontwikkelingen

Onze inwoners en ondernemers zien één gemeente en willen ook één gemeente ervaren. Hierin is het dan ook onze missie om de dienstverlening van de gemeente Groningen te blijven aanbieden vanuit het perspectief van deze inwoner en ondernemer. De belangrijke taak die de komende jaren dan ook voor ons ligt is het integraal inrichten en beheren van onze dienstverlening :

  • Mijn Groningen: We hebben het aantal beschikbare producten in ons dienstverleningsportaal Mijn Groningen uitgebreid naar 45. Hiermee maken we het voor nog meer zaken bij de gemeente mogelijk om de voortgang te volgen. Op deze manier weten inwoners en ondernemers nog beter waar ze aan toe zijn;
  • Beeldbellen: Het dienstverleningsconcept van Burgerzaken is voor verschillende producten uitgebreid met de mogelijkheid tot beeldbellen, zodat inwoners hiervoor niet meer naar de publiekslocatie hoeven te komen;
  • Vertaalfunctie: Op de gemeentelijke website hebben we het mogelijk gemaakt dat inwoners de informatie kunnen vertalen naar meer dan dertig verschillende talen (rechts boven in de website). Hierdoor is de informatie op onze website voor anderstaligen beter toegankelijk.
Deze pagina is gebouwd op 06/10/2025 16:00:43 met de export van 06/10/2025 15:55:29